E-mail: admin@tro.dk

Dato for offentliggørelse
29 Apr 2017 21:20

(Foto: Himmler tv., Hitler th.)

Særdeles højstående nazistiske ministre kommunikerede og samarbejdede aktivt med jødehadende islamister under 2. verdenskrig.

Det er i sig selv ikke nogen nyhed. Men nu er der dukket flere detaljer om samarbejdet op i form af et sensationelt fund af et hidtil ukendt telegram.

SS-chefen Heinrich Himmler var blandt Hitlers mest betroede håndgangne mænd, og en af arkitekterne bag jødeudryddelserne.

Læs også: ERDOGAN OG HANS NAZI-VENNER

I et telegram fra Himmler til Mufti al-Husseini skriver nazisten:

“Den National-Socialistiske bevægelse fra det store Tyskland har haft bekæmpelse af verdens jøder til at være et ledende princip siden begyndelsen ... derfor følger vores bevægelse frihedssøgende arabere - særligt i Palæstina - imod de jødiske invasorer."

Læs også: IRANSK FLYGTNING ADVARER: “DET STARTER ALTID MED SAMARBEJDE MELLEM VENSTREFLØJEN OG ISLAMISTERNE"

Telegrammet:

Al-Husseini sluttede sig senere til en Nazi-sympatiserende arabisk gruppe i Irak, for senere at flygte til Nazi-Tyskland.

Samarbejdet mellem de socialistiske nationalister og muslimer er veldokumenteret. Også i dag er nazismen populær blandt mange muslimer. Hitlers Mein Kampf har således været bestseller i Tyrkiet, de palæstinensiske områder og Bangladesh, mens palæstinensiske jihadister flere gange er set heile - et faktum, som vestlige venstreorienterede ignorerer i deres ellers ivrige kritik af den “højreorienterede" socialistiske bevægelse og af islamkritikere.

Her en kort video af en islamisk brigade på Balkan, som tilsluttede sig Hitlers socialistiske styrker:

Vi har et problem, når vi antager, at bøn kan læres på samme måde, som man lærer matematik eller mekanik. For derved placerer vi os selv
i en slags lederposition, hvor det er os, der er kompetente og har kontrol med det hele. Men når vi beder, bør vores position være som en tjeners,
hvor vi bevidst overgiver kontrollen til en anden og villigt accepterer vores egen inkompetence.
Sandheden er nemlig, at vi alle kommer til bønnen med et forfærdeligt virvar af forskellige motiver; gavmildhed og selviskhed, barmhjertighed
og foragt, kærlighed og bitterhed. På denne side af evigheden, vil vi aldrig blive færdige med at isolere det gode fra det onde og det rene fra
det urene. Men Gud er stor nok til at favne os med alt, hvad vi er. Det er jo det, nåden handler om. Vi er ikke blot frelst af denne nåde, men vi lever også i den. Og vi beder ved den.
Richard J. Foster